Új ügyfélhívó rendszer az Magyarország Ungvári Főkonzulátusán

ungvar_kicsi.jpg
 
 

Az elmúlt éveben történt sikeres bemutatónknak köszönhetően a főkonzulátus úgy döntött, hogy az általunk ajánlott Q-FUSION Integrált CFM rendszerre cseréli elavult régi ügyfélhívó rendszerét.

Az év elejei installációban kollégáink 13 pulton vezették be az általunk kínált komplex megoldást. Az ügyfelek irányítását MXTP-22-s érintőképernyős jegyautomatánk segíti a bejáratnál. Az első épületben hét a hátsó épületrészben további hat munkaállomáson folyik az ügyfelek kiszolgálása. A váróterekben nagy méretű LCD kijelzők szolgálnak központi kijelzőként és tájékoztató felületként. A pultoknál MXCD-03-as pult kijelzőink segítik az ügyfelek irányítását. A Q-FUSION szoftver segítségével a konzulátus vezetése fontos on-line és off-line információkhoz juthat az ügyfélforgalom alakulásáról, az adminisztrációs és konfigurációs felületek segítségével maga szerkesztheti, módosíthatja a rendszer felületeit és beállításait.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Fogyasztó elégedettség felmérés = MULTIMEX megoldás a távhőszolgáltatóknál is

Next
Next

Modern kórházi betegirányítási folyamat