Q-FUSION Ügyfélhívó rendszer és Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer bevezetése az ER-FA 2000 Kft. székesfehérvári üzletében

 
 

Az ER-FA 2000 Kft. székesfehérvári üzletének felújítása során kiépítésre került a Q-FUSION ügyfélhívó rendszer, kiegészítve elégedettségmérő alkalmazással.

Az üzletbe belépve az ügyfelek kiválaszthatják milyen célból érkeztek,  ezzel gyorsítva az ügyintézések menetét. Lehetőség van „Nézelődöm” menüpontot választani, amivel azok a beérkező ügyfelek akik csak nézelődni mennek, ugyanúgy bekerülnek a rendszerbe, ezzel is támogatva a későbbi segítségnyújtás lehetőségét.

Az üzletben két helyen is telepítésre került elégedettségmérő készülék, ahol különböző kérdésekre válaszolhatnak az ügyfelek, ezzel is segítve a vezetőség munkáját.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Q-FUSION rendszer a Bank of China fiókjában

Next
Next

Információs terminál a szombathelyi Vízműtörténeti Múzeumban