Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerek

Saját fejlesztésű alkalmazásunk hasznos eszköz a felhasználók kezében arra, hogy megtudják, ügyfeleik mit gondolnak termékeikről, szolgáltatásaikról.

Főoldal / Rendszereink / Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerek

q-feedback-mid-circle.png
 

Az alkalmazás a Q-FUSION rendszer részeként vagy önálló alkalmazásként áll ügyfeleink rendelkezésére. Segítségével mérhetővé válik az ügyfelek véleménye, mely fontos információt szolgáltat a vezetőség számára.

 
 

 

Alkalmazási példák

Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer egy interaktív felületen (érintőképernyőn) futó alkalmazás. Támpontot ad a szolgáltatások fejlesztéséhez, vagy akár termékek közti preferencia sorrend meghatározásához. Az ügyfelek, vásárlók ezen a képernyőn tudják olvasni a tetszőlegesen meghatározott kérdéseket, és adhatják meg a nekik tetsző választ.

  • önálló elégedettségmérő alkalmazás

  • tranzakcióhoz (sorszámhoz) kötött elégedettségmérő alkalmazás

  • egyedi igények szerinti elégedettségmérő alkalmazás

 
 

 
 

MXLCD-10 terminál

Tökéletes interaktív megoldás ügyfélpultoknál ügyfélelégedettség mérésére, információ megjelenítésére, regisztrációs folyamatok elvégzésére.

Funkciók

  • elégedettség mérés, kérdőív lekérdezés funkció érintőképernyő segítségével

  • tájékoztató információ, reklám megjelenítés érintőképernyő segítségével

  • webes hívóterminál megjelenítés érintőképernyő segítségével (hardveres hívóterminál helyett is használható)

  • hívott sorszám megjelenítése (pultkijelző helyett is használható)

Tulajdonságok

  • 10" érintőképernyő

  • műanyag ház

  • beépített hangszóró

  • asztali/fali/lábon álló kivitel

  • fehér/fekete színben

  • WIFI/LAN/POE kapcsolat

Opciók

  • egyedi képernyő méret (14” - 32”)

  • egyedi felhasználói igényeknek való megfelelés

Technikai paraméterek

  • magasság: 180 mm

  • szélesség: 260 mm

  • mélység: 30/150 mm (asztali tartóval)