MULTIMEX Hírek

Korszerű időpontfoglalás és online sorszámkérés akár mobilon keresztül

2020.05.18Szerző: Multimex

Legújabb továbbfejlesztett Q-TIMER modulunk 3.0 verziója egy reszponzív megoldás, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy mobilon, TABLETEN, és PC-n egyaránt időpontot foglaljanak vagy online sorszámot kérjenek az adott ügyfélszolgálatra. Tovább a bejegyzéshez »

Korszerű betegirányítás „kulcsa” a megfelelő betegirányító rendszer a KULCS patikákban

2020.04.16Szerző: Multimex

A KULCS patikák országos hálózata a cégünk által kínált központosított Q-FUSION 3.0 integrált CFM rendszert választotta. Tovább a bejegyzéshez »

A korona vírusos betegek fogadására tábori kórház épült Dél-Pesti Centrumkórházban

2020.03.31Szerző: Multimex

A hazánkat is elérő járványra felkészülve a Magyar Honvédség alig két nap alatt építette fel tábori kórházát a Dél-Pesti Centrumkórház, Szent László Kórház telephelyén. Tovább a bejegyzéshez »

Egységes CFM rendszer az NKM ügyfélszolgálatain

2020.02.26Szerző: Multimex

2019 év végi projektben az Nemzeti Közművek (FŐGÁZ, DÉMÁSZ, GDF Suez, DÉGÁZ) célul tűzte ki CFM rendszerének egységesítését. Tovább a bejegyzéshez »

FEF-es elégedettség mérés Online és E-mailes formában

2020.01.04Szerző: Multimex

A korábbi években bevezetett a MEKH által auditált Q-FEEDBACK személyes elégedettség mérést biztosító megoldásunk továbbfejlesztéseként 2020 január elejétől már Online és E-mailes modulunk is szolgálja a magyarországi vízi-közmű cégek adatgyűjtését. Tovább a bejegyzéshez »

MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

Lépjen kapcsolatba velünk
Top