MULTIMEX Hírek

Országos sikerek a vízi közmű szektorban

2018.08.21Szerző: Multimex

A májusban megjelent FEF szabályzat szerint a vízi közmű cégeknek kötelező jelleggel elégedettség mérést kell bevezetniük személyes ügyfélszolgálataikon, melyről adatokat kell szolgáltatniuk digitális formában. Tovább a bejegyzéshez »

Okos megoldások a Smartphone Hungary Kft. üzletében

2018.07.24Szerző: Multimex

Manapság számos leginkább on-line kereskedelemben tevékenykedő cég tart fent személyes ügyfélszolgálatot a megrendelt áruk átvételére, a vevőkkel történő kapcsolattartásra. Nincs ezzel másképp a Smartphone Hungary Kft. sem. Tovább a bejegyzéshez »

Itt a nyár, felpezsdült az élet a szabadtéri vendéglátóhelyeken

2018.06.12Szerző: Multimex

A nyár közeledtével felpezsdült az élet a szabadtéri vendéglátóhelyeken. Számos vendéglátóhelyen problémát okoz az ételek kiadása, melyre megoldást kínál Q-CALL vevőhívó megoldásunk. Tovább a bejegyzéshez »

Megújult az OVSZ Karolina úti véradó tere

2018.05.23Szerző: Multimex

A felújítás során korszerű betegirányító rendszer került betervezésre, majd megvalósításra az OVSZ központjában. Tovább a bejegyzéshez »

Elindult a HEBIR program, a Hegyvidéki Önkormányzat új egészségügyi programja

2018.04.28Szerző: Multimex

A program részeként elsőként a Hegyvidék Egészségügyi Központ Böszörményi úti rendelőjében került bevezetésre Q-FUSION beteghívó-, tájékoztató és előjegyzéses rendszerünk. Tovább a bejegyzéshez »

MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

Lépjen kapcsolatba velünk
Top