100 éves egyetem, modern ügyfélhívó megoldásokkal

 
 

Az idén százéves Pécsi Tudományegyetem, cégünket választotta ügyfélhívó kultúrájának korszerűsítésére.

Az egészségügyi területen szerzett jó tapasztalatokat követően, a oktatási területen is a Q-FUSION rendszer bizonyíthat. A közelgő beiratkozási időszakra való tekintettel a központi tanulmányi hivatalban Q-FUSION ügyfélhívó rendszer került bevezetésre.

Az ügyfélhíváson felül az egyetem a rendszer segítségével kívánja megoldani az időpontfoglalás (Q-TIMER) és az elégedettségmérés (Q-FEEDBACK) kérdését is. A projekt során a központi ügyfélirányítás mellett, az időpont foglalás és az elégedettség mérés további 6 kollégiumra is megvalósításra került.

Az elégedettségméréshez a cégünk által kínált MXLCD-10-s terminálok kerültek kihelyezésre, asztali, illetve kioszkos változatban.

 

MULTIMEX megoldások Pénzintézetekben: https://www.multimex.hu/alkalmazasi-teruletek/felsooktatas

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Mediconsec projekt

Next
Next

Az idei évben számos Önkormányzat korszerűsítette régi elavult ügyfélhívó rendszerét