Papírmentes ügyfélirányítás és időpontfoglalás kompromisszumok nélkül, Q-FUSION megoldással

 
 

Egy több körös pályázati folyamat eredményeként a Generali Biztosító a MULTIMEX Kft. által kínált Q-FUSION megoldást választotta korábbi ügyfélhívó rendszerének korszerűsítésére.

A projekt célja a papírmentes sorszámosztás megvalósítása és az időpontfoglalás lehetőségének bevezetése a Generali országos hálózatában. A szakmai bemutatók során a Generali a rendszer rugalmassága miatt választotta a Q-FUSION megoldást.

A rendszer bevezetésénél meghagytuk a választás szabadságát a felhasználó számára, hogy a rendszert a hagyományos papír alapú vagy a digitális jeggyel kívánja használni. A rendszer telepíthetősége szempontjából is választhatott, hogy felhő alapú (CLOUD) megoldást vagy saját szerverén futó megoldást kíván alkalmazni. A kialakítástól függetlenül a rendszer teljesértékű funkcionalitása vált elérhetővé, kompromisszumok nélkül.

A végső döntés alapján az ügyfélszolgálatokon MXLCD-10-s terminálok kerültek elhelyezésre kioszkos változatban, míg a központi kijelzésről nagy méretű LCD kijelzők gondoskodnak. A rendszer alapfunkcionalitásán felül hamarosan Q-TIMER időpontfoglaló modulunk fogja biztosítani az időpontfoglalást és az on-line (távoli) sorszámkérést az ügyfelek számára.

 

MULTIMEX megoldások Pénzintézetekben: https://www.multimex.hu/alkalmazasi-teruletek/penzintezetek

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Korszerű ügyfélirányítás TOYOTA szervízben? Miért ne!

Next
Next

Q-FUSION rendszer a Bank of China fiókjában