Korszerű ügyfélirányítás TOYOTA szervízben? Miért ne!

 
 

Modern ügyfélkezelési kultúrát honosított meg a REÁLSZISZTÉMA csoport budaörsi szervízben és halásztelki szerviz- és lakatos munkafelvételén.

Hosszas szakmai egyeztetést követően került bevezetésre a Q-FUSION integrált CFM rendszer a cégcsoport telephelyein. Az egyedi fejlesztési igénynek megfelelően a beérkező ügyfelek az MXTP-22-s jegyautomaták felületén egy virtuális tasztatúra segítségével megadhatják rendszámukat az ügyintézéshez. A plusz információk segítik az ügyintézőket az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálásában és az adminisztrációs folyamatok lerövidítésében. A szalonban felszerelt nagyméretű LCD kijelzők a behívott sorszámokon felül egyedi tájékoztató információk megjelenítésére is alkalmasak a rendszer multimédiás alkalmazásának köszönhetően.

 

MULTIMEX megoldások Egyéb: https://www.multimex.hu/alkalmazasi-teruletek/egyeb

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánunk!

Next
Next

Papírmentes ügyfélirányítás és időpontfoglalás kompromisszumok nélkül, Q-FUSION megoldással