Telekommunikáció

Mivel a telekommunikációs szektorban egyre fokozódik a verseny, minden cég arra törekszik, hogy a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa ügyfelei részére. Az ügyfélszolgálati irodák kialakítása, az ott uralkodó légkör fontos befolyásoló tényező a vásárlói döntések meghozatalában.

Telepített ügyfélirányító rendszereink a telekommunikációs szektor számára

A MULTIMEX az alábbi főbb megoldásokat kínálja a telekommunikációs szektorban

  • kulturált várakozási és kiszolgálási körülmények biztosítása Q-FUSION rendszer által
  • széleskörű on-line és statisztikai adatok a menedzsment részére Q-FUSION rendszer által
  • hatékony ügyfél-tájékoztatás és reklám megjelenítése LCD felületeken, interaktív eszközökön Q-MONITOR modul segítségével
  • vevői vélemények megismerése és feldolgozása Q-FEEDBACK modul segítségével
  • integrációs megoldások front-end rendszerekkel
  • egyedi CFM megoldások megrendelői elvárások szerint

  • Megoldásainkat használják az alábbi telekommunikációs cégek

    • Antenna Hungária
    • DIGI
    • Magyar Telekom
    • Telenor
    • Parisat

    Töltse le telekommunikációs területre vonatkozó ismertetőinket PDF formátumban!

    MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

    Lépjen kapcsolatba velünk
    Top