Felsőoktatás

A felsőoktatási intézményekben a diákok egy év alatt átlagosan három alkalommal fordulnak meg a diákközpontokban ügyeik intézésére. A terhelés azonban korántsem egyenletes. A vizsgaidőszak alatt az ügyfélszám számottevően megnő, egy nagyobb bank forgalmával vetekszik. A létesítmények vezetői felismerték, hogy ezt a problémát nem lehet hagyományos módszerekkel megnyugtatóan kezelni. A MULTIMEX által ajánlott rendszerek hathatós segítséget nyújtanak a megoldásban, csökkentve ezáltal a diákok a központokban eltöltött idejét.

Telepített ügyfélirányító rendszereink a felsőoktatás számára

A MULTIMEX az alábbi főbb megoldásokat kínálja a felsőoktatási szektorban

  • kulturált várakozási és kiszolgálási körülmények biztosítása Q-FUSION rendszer által
  • széleskörű on-line és statisztikai adatok a menedzsment részére Q-FUSION rendszer által
  • hatékony ügyfél-tájékoztatás és reklám megjelenítése LCD felületeken, interaktív eszközökön Q-MONITOR modul segítségével
  • felhasználói vélemények megismerése és feldolgozása Q-FEEDBACK modul segítségével
  • integrációs megoldások front-end rendszerekkel
  • egyedi CFM megoldások megrendelői elvárások szerint

Megoldásainkat használják az alábbi felsőoktatási intézmények

  • Budapesti Műszaki Egyetem
  • Budapesti Gazdasági Főiskola
  • Eötvös Lóránd Tudományegyetem
  • Kempelen Farkas Hallgatói Információs Központ
  • Kodolányi János Főiskola
  • Nyugat-magyarországi Egyetem
  • Pannon Kincstár Humán Szakképző Központ
  • Pécsi Tudományegyetem
  • Semmelweis Egyetem

Töltse le felsőoktatási területre vonatkozó ismertetőinket PDF formátumban!

MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

Lépjen kapcsolatba velünk
Top