Modern ügyfélhívó rendszer a pályaalkalmassági vizsgálatoknál

ügyfélváró_fszt.jpg
 
 

2021 márciusában a sikeres teszteket követően két helyszínen is bevezetésre került ügyfélhívó rendszerünk a KAV Vajdahunyad utcai és Polgár utcai telephelyén. A rendszer ügyfélirányító modulja (Q-FUSION) segíti az ügyfelek irányítását az 5 szintes épületben, multimédiás modulunk (Q-MONITOR) megfelelő információkat szolgáltat, miközben távozáskor elégedettségmérő megoldásunk (Q-FEEDBACK) segítségével mondhatják el véleményüket az ügyfelek a szolgáltatás minőségéről. A keletkező on-line és statisztikai információk megfelelő alapot szolgáltatnak a vezetés számára a munka megszervezéséhez.

 

Webes megjelenés: https://vizsgakozpont.hu/hirek/modern-ugyfelhivo-rendszer-a-palyaalkalmassagi-vizsgalatoknal

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Tavaszi terasz nyitás vendég-, pincér hívó megoldások segítségével

Next
Next

Állami-, önkormányzati és magánegészségügyi intézményekben bizonyított betegirányító rendszerünk