JIR projekt, MULTIMEX - Q-FUSION megoldásokkal
November elején országszerte 90 intézményben kezdte meg működését az új elektronikus járóbeteg-irányítási rendszer (JIR).
A projektben jelentős részt vállalnak a MULTIMEX Kft. megoldásai. Országszerte több mint 500 db kioszkot (MXTP-MULTIFUNCTION és MXTP-22 érintőképernyős jegyautomatát) telepítettünk, 90 intézmény közel 140 telephelyén.
A kioszkok segítségével az intézménybe érkező betegek sorszámot kérhetnek a betegfelvételi pultokhoz, vagy akár adott szakrendelésre is. Az előjegyzésre érkező betegek a TAJ számuk megadásával azonosíthatják magukat a kioszkon, így a betegfelvételi pultot kikerülve (az ott dolgozók munkáját megkönnyítve) egyenesen a szakrendelésekre mehetnek kapott sorszámukkal. A betegek hívásáról a váróterekben felszerelt nagyméretű LCD kijelzők gondoskodnak, ahol a beteghívási adatok (sorszám + szakrendelő száma) mellett, tetszőleges tájékoztató információk megjelenítésére is lehetőség nyílik (mely tartalmak szintén országosan központilag konfigurálhatóak). Az intézményekben telepítésre került közel 600 db elégedettségmérő eszköz (MXLCD-10 elégedettségmérő eszköz) is, ahol a betegek a véleményt formálhatnak az intézményi szolgáltatások minőségéről.
Az eszközök irányításáért, paraméterezéséért a központosított Q-FUSION rendszer felel, mely integrálva lett az országosan bevezetésre kerülő JIR előjegyzéses rendszerrel.
Webes megjelenés:
Balmazújváros Rendelőintézet: https://www.youtube.com/watch?v=7LoIC0iSBmY
Keszthelyi Kórház: https://www.youtube.com/watch?v=VFa58qtN5Hk
MULTIMEX megoldások Egészségügy: https://www.multimex.hu/alkalmazasi-teruletek/egeszsegugy
Legfrissebb hírek
A nyár elején 4 szinten, számos egyedi megoldással felszerelt, korszerű MX-CALL vezeték nélküli nővérhívó rendszer került bevezetésre a biatorbágyi idősotthonban. A régi vezetékes megoldást, kollégáink alig egy nap alatt cserélték az általunk kínált vezeték nélküli megoldásra.
Újabb két magánklinika vezettük be júniusban ezt a korszerű megoldást. Így már a Lövőház utcai MIND Klinikán, valamint a Bécsi úton új helyen megnyílt Saint James Vision and Aesthetics Centerben is találkozhatnak a betegek a Q-FUSION betegirányító rendszerrel.
Itt a nyár, sorra nyílnak a teraszos helyek. Nincs ez másképp az Etyeki Kúria Borászat életében sem, amely festői környezetben, Budapesttől néhány percre található az etyeki dombok közt.
Partnerünk az MVM, azzal a feladattal keresett meg minket, hogy készítsünk számára egyedi kioszk megoldást a Video Chat alkalmazásuk futtatására. A projekt folyamán két demó terminál is kifejlesztésre került, az egyik egy asztali változat, a másik egy un. „kapszulába”, csendes fülkébe szerelhető fali változat.
A Debreceni Hőszolgáltató, mely évek óta használja a cégünk által szállított Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszert, tovább fejlesztette ügyfélszolgálatát egy sorszámosztó rendszer felszerelésével.
Számos vendéglátóipari egység küzd azzal a problémával, hogy miként tudja optimalizálni a kommunikációt a vendégek a konyha és a pincérek között. A vendég szeretné mihamarabb megkapni az általa elvárt szolgáltatást (rendelés, fizetés…)
Dunaharaszti legmodernebb egészségügyi központja a Suri Fogtündér és Medical Orvosi Központ, a hónap elején nyitotta meg felújított recepcióját. Az exkluzív megjelenésű központban nagy hangsúlyt fektettek a megjelenés mellett a digitális fejlesztésekre is
Megnyitotta kapuit a Budapest Környéki Törvényszék felújított központi ügyfélcentruma. Az ügyfélcentrumban az eddigi jó tapasztalatoknak köszönhetően, cégünk ügyfélirányító rendszere és információs termináljai kerültek felszerelése.
12 helyszínen újult meg, bővült az MVM ügyfélszolgálat hálózata.
Új telephely, új integrált beteghívó-irányító és tájékoztató rendszer.
Több éves kiváló partneri kapcsolat alatt a MULTIMEX Kft. megoldásai számos Synlab laboratóriumban bizonyítottak.
Manapság a vállalkozások egyre inkább arra törekszenek, hogy folyamataikat automatizálják, ezáltal gyorsítsák az ügyintézést és optimalizálják költségeiket. Ebben segítenek cégünk bel és kültéri információs termináljai.
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!
November elején országszerte 90 intézményben kezdte meg működését az új elektronikus járóbeteg-irányítási rendszer (JIR).
Az elmúlt 2 hónapban 35 db új MXTP-22-s jegyautomata került üzembe helyezésre a magyarországi Kormányablak hálózatban.
Immáron 2 éve, hogy a MEDICOVER a MULTIMEX megoldásait választotta betegirányítási folyamatai optimalizálására.
Korszerű betegirányító rendszer a Bókay Gyermekklinika épületében
2023. június 19.-én nyitotta meg kapuit az önkormányzat felújított ügyfélszolgálati és családtámogatási irodája a Baross utcában.
Hosszas várakozást követően 2023. május 1-től az utazóközönség is birtokba vehette a MÁV Keleti Utascentrumát.
Átadásra került Magyarország 314. kormányablaka FUSION ügyfélirányító rendszerrel.
Megújult a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat integrált beteghívó – irányító és tájékoztató rendszere.
Az elmúlt év végén korszerűsítette ügyfélszolgálati ügyfélhívó rendszerét a XV. Kerület Önkormányzata.
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!
Modern ügyfélkezelési kultúrát honosított meg a REÁLSZISZTÉMA csoport budaörsi szervízben és halásztelki szerviz- és lakatos munkafelvételén.
Egy több körös pályázati folyamat eredményeként a Generali Biztosító a MULTIMEX Kft. által kínált Q-FUSION megoldást választotta korábbi ügyfélhívó rendszerének korszerűsítésére.
Az előzetes szakmai bemutatót követően, a bank úgy döntött, hogy a MULTIMEX Kft. által ajánlott Q-FUSION Integrált CFM rendszert vezeti be újonnan megnyíló fiókjában.
Q-FUSION Ügyfélhívó rendszer és Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer bevezetése az ERFA 2000 Kft. székesfehérvári üzletében.
A KEHOP-2.1.7-19-2019-00017-es pályázat keretében megújult és egy interaktív kiállítás nyílt a VASIVÍZ Zrt. szombathelyi Vízműtörténeti Múzeumában.
2021-ben a MULTIMEX Kft. együttműködési felkérést kapott az Opti Cost Kft.-től az un. MEDICONSEC rendszer kifejlesztéséhez.