 
        
        
      
    
    Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerek
Saját fejlesztésű alkalmazásunk hasznos eszköz a felhasználók kezében arra, hogy megtudják, ügyfeleik mit gondolnak termékeikről, szolgáltatásaikról.
Főoldal / Rendszereink / Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerek
Az alkalmazás a Q-FUSION rendszer részeként vagy önálló alkalmazásként áll ügyfeleink rendelkezésére. Segítségével mérhetővé válik az ügyfelek véleménye, mely fontos információt szolgáltat a vezetőség számára.
Alkalmazási példák
Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer egy interaktív felületen (érintőképernyőn) futó alkalmazás. Támpontot ad a szolgáltatások fejlesztéséhez, vagy akár termékek közti preferencia sorrend meghatározásához. Az ügyfelek, vásárlók ezen a képernyőn tudják olvasni a tetszőlegesen meghatározott kérdéseket, és adhatják meg a nekik tetsző választ.
- önálló elégedettségmérő alkalmazás 
- tranzakcióhoz (sorszámhoz) kötött elégedettségmérő alkalmazás 
- egyedi igények szerinti elégedettségmérő alkalmazás 
MXLCD-10 terminál
Tökéletes interaktív megoldás ügyfélpultoknál ügyfélelégedettség mérésére, információ megjelenítésére, regisztrációs folyamatok elvégzésére.
Funkciók
- elégedettség mérés, kérdőív lekérdezés funkció érintőképernyő segítségével 
- tájékoztató információ, reklám megjelenítés érintőképernyő segítségével 
- webes hívóterminál megjelenítés érintőképernyő segítségével (hardveres hívóterminál helyett is használható) 
- hívott sorszám megjelenítése (pultkijelző helyett is használható) 
Tulajdonságok
- 10" érintőképernyő 
- műanyag ház 
- beépített hangszóró 
- asztali/fali/lábon álló kivitel 
- fehér/fekete színben 
- WIFI/LAN/POE kapcsolat 
Opciók
- egyedi képernyő méret (14” - 32”) 
- egyedi felhasználói igényeknek való megfelelés 
Technikai paraméterek
- magasság: 180 mm 
- szélesség: 260 mm 
- mélység: 30/150 mm (asztali tartóval) 
 
                         
             
              
              
              
             
              
              
              
             
              
              
              
             
              
              
              
            