Modern MX-CALL pincérhívó rendszer a Benczúr Hotelben

Számos vendéglátóipari egység küzd azzal a problémával, hogy miként tudja optimalizálni a kommunikációt a vendégek a konyha és a pincérek között. A vendég szeretné mihamarabb megkapni az általa elvárt szolgáltatást (rendelés, fizetés…), a konyha értesíteni kívánja a pincért az elkészült rendelésekről, miközben a pincérek egyszerűen és hatékonyan szeretnék ellátni munkájukat és időben értesülni a hívásokról. Ezen problémák megoldására vezette be a hotel az MX-CALL pincérhívó megoldást, melynek segítségével az asztalokon, a konyhában az étkezőben elhelyezett nyomógombok segítségével az érintettek egyszerűen hívhatják a pincéreket, miközben a pincérek a csuklójukon elhelyezett órák segítségével mindig időben értesülnek a hívsokról.

MULTIMEX megoldások: https://www.multimex.hu/rendszereink/vezetek-nelkuli-hivorendszerek/pincer-elado-es-vendeghivo-rendszerek

Previous
Previous

Környezetbarát zöld megoldás a DEHŐ ügyfélszolgálatán

Next
Next

Új recepciót avattak Dunaharasztiban