Környezetbarát zöld megoldás a DEHŐ ügyfélszolgálatán

A Debreceni Hőszolgáltató, mely évek óta használja a cégünk által szállított Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszert, tovább fejlesztette ügyfélszolgálatát egy sorszámosztó rendszer felszerelésével. A projektben alapvető elvárás volt, hogy egy zöld megoldást biztosítsunk „virtuális sorszám” lehetőségével, de ugyanakkor ne zárjuk ki a fizikai sorszám nyomtatás lehetőségét sem a „hagyományos” ügyiintézést választók számára. A bevezetett Q-FUSION ügyfélirányító rendszer mindkét megoldást támogatja, így a felületen megjelenített virtuális sorszámot, igény esetén az ügyfél ki tudja nyomtatni és így használhatja a hagyományos ügymenetet.

 

MULTIMEX megoldások: https://www.multimex.hu/alkalmazasi-teruletek/ipari-szolgaltatok

Next
Next

Modern MX-CALL pincérhívó rendszer a Benczúr Hotelben