MULTIMEX hírek
Aktuális, hírek, információk cégünk életéről.
Élen a távfűtésben és az ügyfélkiszolgálásban
Budapesten a Váci úton megnyitotta legújabb ügyfélszolgálatát a FŐTÁV Zrt.
Fejlődő BKK Ügyfélcentrumok
Az idei év során két új helyszínen Rákosmentén és Csepelen is új BKK Ügyfélcentrum nyitotta meg kapuit.
Új modern HUAWEI szervizpontok, MULTIMEX ügyfélirányítással
Korábbi jó tapasztalatainak köszönhetően a HUAWEI Magyarország cégünket bízta meg két legújabb Experience Service Storejának ügyfél irányítási feladataival.
Kérjük a 529-es számú játékost fáradjon a 2-es pulthoz!
Hangzik a mondat a TV2 új nagy sikerű vetélkedőjében a „Bank” című műsorban. A játékosok számára kiosztott sorszámokat a MULTIMEX Kft. MXTP-22-s jegyautomatája osztotta.
Fejlődő egészségügyi szolgáltatások, épülő egészségházak, fejlett betegirányítás
Az elmúlt időszakban számos kisebb település fejlesztette egészségügyi ellátását, oly módon, hogy a településen szétszórt rendeléseket egy fejlett egészségházba vonta össze.
Fogyasztó elégedettség felmérés = MULTIMEX megoldás a távhőszolgáltatóknál is
A 2018-as évben 28 vízi közmű szolgáltatónál vezettük (köztük az 5 nagy regionális szolgáltatónál: DRV Zrt., DMRV Zrt., ÉMRV Zrt., ÉDV Zrt., TRV Zrt.) be Q-FEEDBACK elégedettségmérő megoldásunkat, mely minden szempontból megfelel a központi szervezet, a MEKH által megfogalmazott elvárásoknak.
Új ügyfélhívó rendszer az Magyarország Ungvári Főkonzulátusán
Az elmúlt éveben történt sikeres bemutatónknak köszönhetően a főkonzulátus úgy döntött, hogy az általunk ajánlott Q-FUSION Integrált CFM rendszerre cseréli elavult régi ügyfélhívó rendszerét.
Modern kórházi betegirányítási folyamat
2019.-es év elején két nagy kórházban a győri Petz Aladár Megyei Oktató Kórház Rendelőintézetében és a budapesti Szent Rókus Kórházban vezettük be Q-FUSION integrált beteghívó irányító és tájékoztató rendszerünket.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánunk!
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!
Q-FUSION Integrált CFM rendszer a MÁV-START Zrt. jegypénztáraiban és ügyfélszolgálatain
2018. decemberében az országban 13 helyszínen került meghonosításra ez a korszerű megoldás a MÁV-START Zrt.-nél.
Átgondolt egészségfejlesztési projekt Terézvárosban
Terézváros Önkormányzata és a kerületi egészségszolgáltató a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat (TESZ), úgy döntött, hogy a kerületben átfogó egészségfejlesztési projektet hoz létre.
Koraőszi fejlesztések az önkormányzati ügyfélirányításban
A nyári időszak végén az őszi rohamok előtt számos önkormányzat fejlesztette ügyfélkezelési kultúráját. Meggyőző önkormányzati referenciáink és minden igényt kielégítő integrált CFM rendszerünk 3 önkormányzat tetszését is elnyerte.
Modern ügyfélirányítás az ELTE Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodáiban
Augusztus hónapban még a tanulmányi szezon megkezdése előtt új helyre költözött az ELTE Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda.
Országos sikerek a vízi közmű szektorban
A májusban megjelent FEF szabályzat szerint a vízi közmű cégeknek kötelező jelleggel elégedettség mérést kell bevezetniük személyes ügyfélszolgálataikon, melyről adatokat kell szolgáltatniuk digitális formában.
Okos megoldások a Smartphone Hungary Kft. üzletében
Manapság számos leginkább on-line kereskedelemben tevékenykedő cég tart fent személyes ügyfélszolgálatot a megrendelt áruk átvételére, a vevőkkel történő kapcsolattartásra. Nincs ezzel másképp a Smartphone Hungary Kft. sem.
Itt a nyár, felpezsdült az élet a szabadtéri vendéglátóhelyeken
A nyár közeledtével felpezsdült az élet a szabadtéri vendéglátóhelyeken. Számos vendéglátóhelyen problémát okoz az ételek kiadása, melyre megoldást kínál Q-CALL vevőhívó megoldásunk.
Megújult az OVSZ Karolina úti véradó tere
A felújítás során korszerű betegirányító rendszer került betervezésre, majd megvalósításra az OVSZ központjában.
Elindult a HEBIR program, a Hegyvidéki Önkormányzat új egészségügyi programja
A program részeként elsőként a Hegyvidék Egészségügyi Központ Böszörményi úti rendelőjében került bevezetésre Q-FUSION beteghívó-, tájékoztató és előjegyzéses rendszerünk.
Újabb megyei közmű cég modernizálta ügyfélszolgálati kultúráját a MULTIMEX megoldásával
2018. március hónapban a Fejérvíz Zrt. cserélte le régi ügyfélirányító megoldását, új korszerű Q-FUSION integrált CFM rendszerre.
Fejlődő közigazgatás, fejlett MULTIMEX megoldásokkal
Az elmúlt időszakban több megyében is megújultak a közigazgatási intézmények, ahol a Kormányhivatalok a kormányzati elképzeléseknek megfelelően egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az ügyfélkiszolgálás színvonalának növelésére.