
MULTIMEX hírek
Aktuális, hírek, információk cégünk életéről.

Új Ügyfélszolgálati és Családtámogatási iroda nyílt Józsefvárosban
2023. június 19.-én nyitotta meg kapuit az önkormányzat felújított ügyfélszolgálati és családtámogatási irodája a Baross utcában.

Megnyitotta kapuit a MÁV Keleti Utascentruma
Hosszas várakozást követően 2023. május 1-től az utazóközönség is birtokba vehette a MÁV Keleti Utascentrumát.

Átadásra került Magyarország 314. kormányablaka FUSION ügyfélirányító rendszerrel
Átadásra került Magyarország 314. kormányablaka FUSION ügyfélirányító rendszerrel.

Q-FUSION – INFOMIX integrált betegirányító rendszer a TESZ központi rendelőjében
Megújult a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat integrált beteghívó – irányító és tájékoztató rendszere.

Korszerű ügyfélirányítás Budapest Főváros XV. kerület Önkormányzatának ügyfélszolgálatán
Az elmúlt év végén korszerűsítette ügyfélszolgálati ügyfélhívó rendszerét a XV. Kerület Önkormányzata.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánunk!
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!

Korszerű ügyfélirányítás TOYOTA szervízben? Miért ne!
Modern ügyfélkezelési kultúrát honosított meg a REÁLSZISZTÉMA csoport budaörsi szervízben és halásztelki szerviz- és lakatos munkafelvételén.

Papírmentes ügyfélirányítás és időpontfoglalás kompromisszumok nélkül, Q-FUSION megoldással
Egy több körös pályázati folyamat eredményeként a Generali Biztosító a MULTIMEX Kft. által kínált Q-FUSION megoldást választotta korábbi ügyfélhívó rendszerének korszerűsítésére.

Q-FUSION rendszer a Bank of China fiókjában
Az előzetes szakmai bemutatót követően, a bank úgy döntött, hogy a MULTIMEX Kft. által ajánlott Q-FUSION Integrált CFM rendszert vezeti be újonnan megnyíló fiókjában.

Q-FUSION Ügyfélhívó rendszer és Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer bevezetése az ER-FA 2000 Kft. székesfehérvári üzletében
Q-FUSION Ügyfélhívó rendszer és Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer bevezetése az ERFA 2000 Kft. székesfehérvári üzletében.

Információs terminál a szombathelyi Vízműtörténeti Múzeumban
A KEHOP-2.1.7-19-2019-00017-es pályázat keretében megújult és egy interaktív kiállítás nyílt a VASIVÍZ Zrt. szombathelyi Vízműtörténeti Múzeumában.

Mediconsec projekt
2021-ben a MULTIMEX Kft. együttműködési felkérést kapott az Opti Cost Kft.-től az un. MEDICONSEC rendszer kifejlesztéséhez.

100 éves egyetem, modern ügyfélhívó megoldásokkal
Az idén százéves Pécsi Tudományegyetem, cégünket választotta ügyfélhívó kultúrájának korszerűsítésére. Az egészségügyi területen szerzett jó tapasztalatokat követően, a oktatási területen is a Q-FUSION rendszer bizonyíthat.

Az idei évben számos Önkormányzat korszerűsítette régi elavult ügyfélhívó rendszerét
Az idei évben számos Önkormányzat korszerűsítette régi elavult ügyfélhívó rendszerét

Konyhai - Pincérhívó rendszer az Iguana Bar & Grill-ben
Konyhai - Pincérhívó rendszer az Iguana Bar & Grill-ben

Vezeték nélküli nővérhívó-személyhívó rendszer bevezetése a veszprémi Szófia Magánklinikán
Vezeték nélküli nővérhívó-személyhívó rendszer bevezetése a veszprémi Szófia Magánklinikán.

Nővérhívó-Személyhívó rendszer telepítése a FirstMed magánklinikán
Nővérhívó-Személyhívó rendszer telepítése a FirstMed magánklinikán

Megnyitotta első Otthon Pontját az MVM Next, MULTIMEX digitális megoldásokkal
Megnyitotta első Otthon Pontját az MVM Next, MULTIMEX digitális megoldásokkal.
Régi ügyfelünk az MVM Next, 2022 márciusában megnyitotta első Otthon Pont irodáját a Fiumei úton. Az ügyfélszolgálat mind dizájnjában, mind funkcionalitásában az ország egyik legmodernebb irodája lett megfelelve a 21. század igényeinek.

Q-FUSION beteghívó-irányító és tájékoztató rendszer Csepelen
2022. márciusában új helyre költözött a Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat központi laboratóriuma, a költözéssel párhuzamosan a régi elavult betegirányító rendszert új Q-FUSION beteghívó-irányító és tájékoztató rendszerre cserélte az intézmény.

Q-FUSION ügyfélhívó rendszer multimédiás modullal a Bank 3 Palacsinta Bárban
A tulajdonosok szerették volna elkerülni az online rendelések átvétele során kialakult sorokat a pultnál.