100 éves egyetem, modern ügyfélhívó megoldásokkal
Az idén százéves Pécsi Tudományegyetem, cégünket választotta ügyfélhívó kultúrájának korszerűsítésére.
Az egészségügyi területen szerzett jó tapasztalatokat követően, a oktatási területen is a Q-FUSION rendszer bizonyíthat. A közelgő beiratkozási időszakra való tekintettel a központi tanulmányi hivatalban Q-FUSION ügyfélhívó rendszer került bevezetésre.
Az ügyfélhíváson felül az egyetem a rendszer segítségével kívánja megoldani az időpontfoglalás (Q-TIMER) és az elégedettségmérés (Q-FEEDBACK) kérdését is. A projekt során a központi ügyfélirányítás mellett, az időpont foglalás és az elégedettség mérés további 6 kollégiumra is megvalósításra került.
Az elégedettségméréshez a cégünk által kínált MXLCD-10-s terminálok kerültek kihelyezésre, asztali, illetve kioszkos változatban.
MULTIMEX megoldások Pénzintézetekben: https://www.multimex.hu/alkalmazasi-teruletek/felsooktatas