Q-FUSION

Q-FUSION az Ön szolgálatában

A MULTIMEX által kínált szoftvermegoldások új utat mutatnak az ügyfélirányító rendszerek világában. Szoftvereinket minden esetben a felhasználói tapasztalatokra támaszkodva alakítottuk ki, és végezzük azok folyamatos fejlesztését. Központosított alkalmazásaink a legújabb WEB-es technológiát használják.

Szoftvereink legnagyobb előnye a rugalmasság, melynek segítségével az egyes felhasználók számára a leginkább testre szabott megoldásokat dolgozhatjuk ki.

A Q-FUSION integrált rendszer modulárisan felépítve, akár egyetlen szoftverrel képes lefedni a teljes CFM spektrumot (ügyfélhívó modul, multimédiás modul, időpontfoglaló modul, elégedettségmérő modul).

Hogyan épül fel?

Választható szoftverelemek

Q-FUSION ügyfélhívó, -irányító alkalmazásunk az ügyfélhívó alapszoftverre épül, a kiegészítő funkciókat pedig a csatlakozó modulokkal érhetjük el.

Alap modul

Q-FUSION

A modul biztosítja a rendszer üzembiztos működését. Telepíthető a jegyautomaták beépített PC-jére, vagy különálló lokális vagy központi számítógépre is. Az alapszoftver a rendszer hardver és szoftver elemei közötti kommunikáció mellett biztosítja az alapvető beállítások és finomhangolások lehetőségét. Így az arra jogosult személy kezelheti az egyes felhasználókat, az irodákat, módosíthatja az ügyfélhívó rendszer működési protokollját, de akár szerkesztheti a jegyet is.

Q-INSPECT

A menedzsment modul segítségével az arra jogosult felhasználó valós idejű információkhoz juthat az ügyfélszolgálat aktuális működéséről, adott időszakra visszakereshet sorszámot, munkahelyet, valamint megtekintheti az ügyfélszolgálat beállításait és sürgős beavatkozásokat (aznapra érvényes) is elvégezhet, ha a helyzet úgy kívánja.

Q-REPORT

A statisztika modullal le tudjuk kérdezni a Q-FUSION rendszerben tárolt adatokat. Az OLAP analízis segítségével tetszőleges összetételű táblázatokat hozhatunk létre, melyeket különböző fájlformátumba exportálhatunk, vagy menthetünk későbbi felhasználásra.

Q-ADMIN

Az adminisztrációs modul segítségével kezelhetjük a Q-FUSION rendszer felhasználóit. Létrehozhatunk új felhasználókat és módosíthatunk már meglévőeket. Az egyes felhasználók jogosultságait szintén ebben a modulban tudjuk meghatározni.

Q-CONFIG

Míg az adminisztrációs modulban csak a felhasználókat és a hozzájuk rendelt jogosultságokat tudjuk kezelni, addig a konfigurációs modul segítségével a Q-FUSION rendszer alapvető beállításait módosíthatjuk.

Q-WEBCALL

A Q-FUSION webes hívóterminál a rendszer szoftveres hívóterminálja. A hívóterminált a felhasználók web böngészőn keresztül érhetik el (vékonyklienses megoldás). A szoftveres hívóterminál legnagyobb előnye, hogy telepítést nem igényel, valamint tetszőleges funkciókkal ruházható fel.

Kiegészítő modulok

Q-MAP

A térkép modul a Menedzsment modul hasznos kiegészítője lehet, ahol a felhasználó egy térképes felületen láthatja az összes ügyfélszolgálatot, és azok aktuális állapotát, a felületen különböző riasztási szintek állíthatók be melyhez különböző színek tartoznak, így egyetlen térképről jól áttekinthető az ügyfélszolgálat hálózat működése.

Q-ALARM

A riasztás modul a Menedzsement modul kiegészítője, ahol a menedzsment azonnali riasztást kaphat e-mailen keresztül, amennyiben a programozott paraméterek (pl.: várakozási idő, kiszolgálási idő) meghaladnak egy előre beállított kritikus értéket.

Q-MONITOR

Multimédiás modulunk olyan hasznos eszköz a felhasználók kezében, mellyel hasznos információkat jeleníthetnek meg az ügyfélszolgálataikon (ügyféltérben, kirakatban, netán a 0-24 órás zónában) elhelyezett LCD felületeiket. A felhasználóbarát szerkesztőprogram segítségével a felhasználók a multimédiás tartalmakat egy központi helyről szerkeszthetik és tölthetik fel az LCD felületekre.

Q-TIMER

Időpontfoglaló modulunk lehetőséget biztosít a felhasználók részére, hogy ügyfeleik időpontot foglalhassanak személyesen, telefonon, interneten keresztül. A modul biztosítja az időpontfoglaló rendszer paraméterezését, felhasználói adatok kezelését, és időpont foglalási lehetőséget belsős munkatársak (recepciósok, ügyintézők, call-centeresek) számára.

Q-FEEDBACK

Az elégedettség mérő modul lehetőséget nyújt, hogy megismerjük ügyfeleink véleményét, vagy mérjük elégedettségüket összesítve, vagy akár ügyintézőhöz kötve, bármilyen interaktív felületen (totem oszlopon, tableten, all-in-one PC-n stb.). Az adatokat értékelhetjük az önálló modulban vagy ügyintézőhöz kötött formában a statisztikai rendszerben.

Q-VOICE

A hangbemondásos modul a rendszer egy hatékony kiegészítője. A rendszer hardver és szoftver elemei együttesen lehetővé teszik az ügyfelek hívását és tájékoztatását előre rögzített hangüzenetek segítségével, így megfelelve az akadálymentesítés feltételeinek!

Töltse le teljes útmutatónkat, melyből minden részletében megismerheti Q-FUSION integrált CFM rendszer nyújtotta előnyöket!

Ismerje meg részletesen

MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

Lépjen kapcsolatba velünk
Top