MULTIMEX Hírek

Modern ügyfélirányítás az ELTE Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodáiban

2018.09.19Szerző: Multimex
Modern ügyfélirányítás az ELTE Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodáiban

Augusztus hónapban még a tanulmányi szezon megkezdése előtt új helyre költözött az ELTE Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda.

Az egyetem téren kialakítandó új hallgatói centrumban, a lágymányosi kihelyezett ügyfélszolgálaton valamint a szombathelyi campuson minden igényt kielégítő ügyfélirányító és tájékoztató rendszer bevezetését tűzték ki célul. A választás a MULTIMEX által kínált központosított Q-FUSION Integrált CFM rendszerre esett. A projekt keretein belül mindhárom ügyfélszolgálaton modern érintőképernyős jegyautomaták (MXTP-22 és MXTP-10 érintőképernyős jegyautomaták) és nagy méretű LCD kijelzők (MXLCD-32 és MXLCD-40 LCD kijelző) kerültek felszerelésre. A központi szerverre telepített Q-FUSION alkalmazás segítségével a vezetőség egy helyről felügyelheti az irodák működését (statisztikai és menedzsment információk), konfigurálhatja a rendszerek működését, szerkesztheti a tájékoztató anyagok tartalmát. A feladat részét képezte továbbá a rendszer integrációja az egyetemi időpontfoglaló rendszerrel, így az időpontos ügyfelek is integrálásra kerültek az ügyfélhívó rendszerbe.

MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

Lépjen kapcsolatba velünk
Top