MULTIMEX Hírek

Egységes CFM rendszer az NKM ügyfélszolgálatain

2020.02.26Szerző: Multimex
Egységes CFM rendszer az NKM ügyfélszolgálatain

2019 év végi projektben az Nemzeti Közművek (FŐGÁZ, DÉMÁSZ, GDF Suez, DÉGÁZ) célul tűzte ki CFM rendszerének egységesítését.

A pályázatot a MULTIMEX Kft. nyerte, melynek köszönhetően 40 hardveres ügyfélszolgálati és 21 szoftveres fiókirodában vezethettük be Q-FUSION 3.0 integrált CFM rendszerünket. A projekt keretein belül egységes ügyfélhívó (Q-FUSION 3.0), ügyféltájékoztató (Q-MONITOR 3.0) és elégedettségmérő (Q-FEEDBACK 3.0) rendszer megvalósítása volt a feladat.

MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

Lépjen kapcsolatba velünk
Top