2018. március hónapban a Fejérvíz Zrt. cserélte le régi ügyfélirányító megoldását, új korszerű Q-FUSION integrált CFM rendszerre. Tovább a bejegyzéshez »
Az elmúlt időszakban több megyében is megújultak a közigazgatási intézmények, ahol a Kormányhivatalok a kormányzati elképzeléseknek megfelelően egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az ügyfélkiszolgálás színvonalának növelésére. Tovább a bejegyzéshez »
Év elején teljes mértékben megújította CFM rendszerét Európa vezető követeléskezelő csoportjának tagja az Intrum. Tovább a bejegyzéshez »
Magyarországon először a budaörsi Auchan áruházban alakították ki az új minden igényt kielégítő vevőszolgálatot. Az év elején megnyílt ügyfélszolgálaton 5 pulton kezelik az áruházi vásárlók igényeit garancia érvényesítéssel, ÁFÁ-s számla ügyintézéssel, értékesítéssel és számos más szolgáltatással kapcsolatban. Tovább a bejegyzéshez »
Óriási megtiszteltetés számunkra, hogy a pozitív magyarországi tapasztalatok tükrében a HUAWEI legújabb bécsi szerviz centrumában is a MULTIMEX által kínált Q-FUSION Integrált CFM rendszert vezette be. Tovább a bejegyzéshez »