MULTIMEX Hírek

Újabb megyei közmű cég modernizálta ügyfélszolgálati kultúráját a MULTIMEX megoldásával

2018.03.07Szerző: Multimex

2018. március hónapban a Fejérvíz Zrt. cserélte le régi ügyfélirányító megoldását, új korszerű Q-FUSION integrált CFM rendszerre. Tovább a bejegyzéshez »

Fejlődő közigazgatás, fejlett MULTIMEX megoldásokkal

2018.02.20Szerző: Multimex

Az elmúlt időszakban több megyében is megújultak a közigazgatási intézmények, ahol a Kormányhivatalok a kormányzati elképzeléseknek megfelelően egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az ügyfélkiszolgálás színvonalának növelésére. Tovább a bejegyzéshez »

Maximális CFM megoldás az Intrum központi ügyfélszolgálatán

2018.01.31Szerző: Multimex

Év elején teljes mértékben megújította CFM rendszerét Európa vezető követeléskezelő csoportjának tagja az Intrum. Tovább a bejegyzéshez »

Új korszerű vevőszolgálati pult a budaörsi Auchan Áruházában

2018.01.25Szerző: Multimex

Magyarországon először a budaörsi Auchan áruházban alakították ki az új minden igényt kielégítő vevőszolgálatot. Az év elején megnyílt ügyfélszolgálaton 5 pulton kezelik az áruházi vásárlók igényeit garancia érvényesítéssel, ÁFÁ-s számla ügyintézéssel, értékesítéssel és számos más szolgáltatással kapcsolatban. Tovább a bejegyzéshez »

Korszerű ügyfélirányítás a HUAWEI legújabb ausztriai szerviz centrumában

2017.12.20Szerző: Multimex

Óriási megtiszteltetés számunkra, hogy a pozitív magyarországi tapasztalatok tükrében a HUAWEI legújabb bécsi szerviz centrumában is a MULTIMEX által kínált Q-FUSION Integrált CFM rendszert vezette be. Tovább a bejegyzéshez »

MULTIMEX Kft. az Ön ügyfélhívó rendszer szállítója!

Lépjen kapcsolatba velünk
Top